کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﺸﯽ

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ب.ظ

ﺩﯾﺸﺐ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻗﻄﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺧﻮﻧﻪ
ﻧﯿﺴﺖ , ﻭﺳﺎﯾﻞ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﻮﺽ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ...
ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻕ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﮐﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﯿﮑﺎﺭ
ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟؟
ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ !!!
ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﭼﯽ ﮔﻔﺖ !
ﮔﻔﺖ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﯾﻨﺎ 3 4 ﻣﺎﻫﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﻓتن :|

------------------------------------------------------------------------------------------


هی میخوام بشینم درس بخونم...:|
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تا کتابو وا میکنم عکسه آقا رو میبینم گریه م میگیره منصرف میشم---!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

پشت یه نیسان جمله سنگینی نوشته بود کمرم شکست …
همه دنبال یارن من به دنبال بارم ، فوق لیسانس شهید بهشتی هم دارم …
لامصب گند زد تو انگیزم با این جملش
من دیگه درس نمیخوووونم اصلا !!! ^_^

--------------------------------------------------------------------------------------------

روزی شیخی به گدایی رسید ولی گدا به اون نرسید


بنابراین شیخ اول و گدا دوم شد 


تا مسابقات بعدی به خدا می سپارتون

-------------------------------------------------------------------------------------

هر موقع عکس شناسناممو می بینم :|










می فهمم این ذات آدمه که باید قشنگ باشه ...! :)

  • ۹۴/۰۳/۱۸
  • ۳۹۶ نمایش

نظرات (۵)

وب شوشو حذف شده ..فعلا بیا وب قبلیم ..این ادرس...

http://soosanezard302.blogfa.com/
پاسخ:
خخخخخخ اومدم که جوجو

سلاممممممممم دیروز وبت باز نشد امروز اومدم..بهارهههههههههههههههههههههههههههههه جونم سلاممممممممممممممممممم

پاسخ:
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام زبله جونم ...باوا اسم من ریحانه اس بهاره مستعار بود
سلام عزیزم...خوب شد اومدی بلاگ..دلم واسه جوکات ی زررره شده بود:))
لینک شدی;)
پاسخ:
عه مگه میشناسی منو ؟؟
  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • خدا خیرت بده هرچی از صبح ناراحت بودم پرید ممنون دوس جون
    پاسخ:
    خوشحالم کردی عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">