کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

منو نگا

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

شامپو سیب‌ زمینی صحت

























مخصوص موهای بی تفاوت 


برا اینکه مادر بزرگم نــره تو اتاقم و دست به کامپیوتر نـــزنه ، بهش گفتم کامپیوتر وصله به اینترنت دست بزنی عکسات یهو تو اینترنت پخش میشه!!!









از اون موقع هر وقت میخاد بره تو اتاقم آرایش میکنه،،

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

یه مدل آگهی ترحیم دیدم

که آخرش این‌جوری بود:



فرزندان :

دکتر بهروز ،

 مهندس ژینوس ،

 دکتر شهلا ،

 مهندس فریبرز ،

 امیرعلی


معلومه اون امیرعلی

خون به جیگره همه‌ی خانواده کرده ،


پسره ی عیاش ِ درس‌نخون...!


  


من دیشب همرو بخشیدم




جز اونی که تولد 4 سالگیم کادو پارچ و استکان اورده بود :|

 

به آبادانیه میگن 

چرا روزه نمیگیری؟

 میگه ولک اینجا 

دما ۵۸ درجه است 

جهنم ۶۰درجه٬ 

برا ۲ درجه نمیصرفه روزه بگیرم!! 

رفتی .....؟؟؟؟


 هه به جهنم ...!!!!!!!


 مگر ماهی مُرد از بی آبی؟....


 .

(Smiley)(Smile)(Smiley)

 .


 .








 عه آره مُرد!!!!


 نرو بیا زررررر زدم...(@)

 

 ماه رمضون هم دیگه داره تموم میشه دیدین کارى نداشت؟؟

.

.

.

.

.

.

.

سخت نبود همون دو روز اول سخت بود که با عذاب وجدان ناهار میخوردیم،

بقیه شو راحت خوردیم 


شامپو هویح صحت

















مخصوص موهای بیکار


 

شبکه آی فیلم تبلیغ شامپو گذاشته

زنه با مقنعه میگه من از وقتی ازین شامپو میزنم

ریزش موهام قطع شده :|

.

.

.

.

.

انتظار دارن از معصومیت نگاهش به صداقتش پی ببریم

:|

دروغگوی کچل !!!!!!!!! 

  



ﺁﯾـﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﺗﻌـﺪﺍﺩ ﻣــﮋﻩ ﻫﺎﯼ ﻫــﺮ ﺷــﺨﺺ 

ﺍﻧــﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻃــﻮﻝ ﻋــﻤﺮ ﺍﻭﺳـﺖ.. ؟؟ 



.

.

.

.














ﻣﻨــﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﺴﺘــﻢ ﺍﺯ ﺧــﻮﺩﻡ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻡ !!

  


خدایا تو این ماه رمضونیه که ما گناه نمیکنیم

این دوتا فرشته رو شونه هامونم بیکارن






قربونت بگو یکم ماساژ بدن.ثواب داره


سر ظهر خواب بودم زنگ در و زدن

دیدم یه دختر بچه ی کوچولو موچولو 

میگه عمو سلام:

گفتم سلام عمو



دیدم یه استکان گرفته جلوم میگه عمو میشه این یه ذره شربت و بچشی ببینی شیرینه یا نه؟؟؟؟



گفتم خوب عمو خودت چرا نمیچشی؟؟؟




گفت من روزه م

برای عروسکام دارم افطار درست میکنم

به مامانمم گفتم میگه منم روزه ام 

برو در خونه ی این همسایه رو برویی یه نره خر دارن روزه نیست 


دیشب یه قابلمه گرفتم دستم الکی رفتم 

دم خونه دوستم پشت در وایستادم


بعد از ٥ دقیقه دیدم ٢٠٠ نفر با قابلمه

 پشت سرم وایستادن منم بصورت نامحسوس

 مکانُ ترک کردم :))) :|

 مریض هم خودتی

دختره 12 ساله پست گذاشته


منو نگا... یهو نری بگاااااا......








خداسرشاهده.....


من هم سن این بودم فک میکردم 

خمینی و خامنه ای دوقولوان 


435620_crazy.gif   

من یه بار نزدیک بود بیماری پوست تراوماتیک استرس دیس اُردر بگیرم

.

.

.

.

.

.

.


.

.

ولی چون اسمش سخت بود همون اسهال گرفتم,خیلیم راضیم 


دقت کردین مواد دلمه و کوفته یکیه ..منتهی دلمه چون لای برگه خوشمزه تره ..یعنی اینکه حجاب برای زنها بهتره ..دلمه باشین نه کوفته ...حجابتم حفظ کن ذلیل مرده آغوش

  • ۹۴/۰۴/۲۰
  • ۴۴۲ نمایش

نظرات (۵)

میگم منو نیگاه ...هیچی دیگه ..بماند .خخخ
پاسخ:
کوفت خخخخ
حالا خوبه شما بچه بودی فک میکردی اینا دوقلواند ..خخخ تو مدرسه ما بچه های هنرستان نمیدونستن کدوم خمینیه کدوم خامنه ای با هم بحث داشتن ..جدی میگما ..نه اینکه فیلم بازیشون باشه واقعا چندتاشون نمیدونستن کدوم کدومه ..خخخ
پاسخ:
عه واقعا این بود ارمان های امام
  • کلاغ دمسیاه
  • اثین ادرسه سرکاری که نیست ؟؟..میگم مادر بزرگت احیانا قصد ازدباج نداره ؟؟ایکن چشمک
    پاسخ:
    نه سرکاری نیس برو وب قبلیم دارم بازیابیش میکنم بااستفاده ازلین ادرس..


    ننه بزرگمم شوهر داره خخخ
  • نوشته های پراکنده
  • خخخخخخخخخخخخخخخ

    خیلی با حال بووووووووووود

    خخخخخخخخخ

    پاسخ:
    ممنون عزیزم
  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • این قابلمه از همه با مزه تر بود.یعنی میشه یه بار پیادش کرد مزه میده
    پاسخ:
    شیطونیامث خودم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">