کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

به ایران خوش آمدید

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

اسم مزاحمام تو گوشیم سیو بود .... تلگرام نصب کردن الان دارم عکساشونو میبینم






لا مصبا بعضیاشون خیلی مراحم بودن





خاک تو سرم چقدر فحش دادم بهشون

پشیمونم میفهمی پشیمون

فرودگا بودم 

یه جوان پس از سال ها دورى از وطن به وطنش بازگشت...


 أو از هواپیما که پیاده شد، ساکشو زمین گذاشت و سجده کرد و خاک وطنش را بوسید...


 سرشو که بلند کرد دید 

















ساکش نیست...




به ایران خوش آمدید

مرد جوان وارد طلافروشی شد و حلقه‌ای را انتخاب کرد. طلافروش پرسید: «آیا می‌خواهید داخل حلقه نوشته‌ای حک شود؟»

مرد جوان گفت: «بله، لطفاً حک شود: تقدیم به عزیزترینم، مریم.»

طلافروش پرسید: « خواهر شماست؟»

مرد گفت: «قرار است با هم نامزدشویم.»

طلافروش گفت: «من اگر جای شما بودم این را داخل حلقه نمی‌نوشتم. اگر نظر شما یا او عوض شود دیگر نمی‌توانید از این حلقه استفاده کنید.»

مرد گفت: «پیشنهاد شما چیست؟»

طلافروش گفت: «این را تقدیم می‌کنم: به اولین و آخرین عشقم. با این کار شما می‌توانید از این حلقه بارها استفاده کنید. من خودم هم همین کار راکردم. 



کلید اسرار: 

طلا فروش پدرسوخته دیوث



خیلی حال میده رمز گوشیتو بزاری"گوه نخور"

.

.

.

.

.

.

.

.

الان 6 ماهه پسرخالم داره ازم میپرسه رمز گوشیت چیه !؟


منم میگم " گوه نخور"

باز میپرسه ..


خوشبختی یعنی 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اسم زنت با دوست دخترت یکی باشه



نه خدایی برو تو عمق مطلب.......

519213_800179.gif

با مادرم رفتیم مغازه حیوانات یه چرخی زدیم ، از یک مار خیلی خوشگل خوشم اومد 

پرسیدم

 چند ؟ طرف گفت : ٢٠٠ هزار تومن 


مادرم گفت : نه نماز میخونی نه روزه میگیری نه عبادت حالیته ، خودش مفت و مجانی میاد تو قبرت !! بیا بریم :| 


قیافه ی من تو اون لحظه 

روی سنگ قبرم بنویسید :

ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﺶ می خوﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺎﻫﺎ ﺑﺮﺳﺪ :






ﺍﻣﺎ ﺧﺒﺮ ﻣﺮﮔﺶ

ﻫﻤﺶ ﺗﻮلاین بود ،

وقت نشد 

446219_prispallsmile.gif

توجه کرده اید که ساختار زولبیا بسیار حساس است چون کافی است کمی فاصله‌ی حلقه‌ها از یکدیگر نسبت به سطح مقطع آنها بیشتر باشد تا در گاز دوم، لنگر پیچشی حاصل از طره‌‌ی آزاد ایجاد شده از گاز اول، باعث گسیختگی مقطع حلقه‌ها در دورترین نقطه از سر آزاد حلقه شده و سقوط بخشی از حلقه‌های زولبیا را به همراه داشته باشد!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اینو از گروه دانشگاه شریف دزدیدم, زنگ تفریحشون بود داشتن بحث غیر درسی میکردن


به ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺘﻢ" آﻟﻮﺩﮔﯽ آﺩﻣﻬﺎ ﺍﺯ ﺣﺪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ... ﺩﻧﯿﺎﺭﺍﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﯼ

ﺗﻌﻄﯿﻞ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯽ؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻧﺪﺍ ﺁﻣﺪ غلط زیادی نکن، ﺑﺎﺯ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻱ ﺑﺮﻱ ﺷﻤﺎﻝ !!!؟؟


واقعا خدا از همه چی آگاهه

اگه دیدید پسری در جمع خانواده


آخر تماس تلفنیش میخنده و اصرار داره قطع کنه

و فقط از کلماتی چون:

شما لطف دارید ......

منم همینطور.....

همچنین......

استفاده میکنه فکر نکنید با کلاسه نه.......!!!

.

.

.

.

.


داره از رفقا فحش میخوره نمیتونه جبران کنه

یه مشت خل و چل و شاسگول دور هم جمع شدن گروه زدن!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

داعشو میگم

شما که خوبین :-)


اس ام اس یه بسیجی به مخاطب خاصش بعد از "دو روز قهر" ؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حاج خانومــم جزء چندمی؟

😐 پیج مشکلات...(ازاوناش   )



سلام من یه جن هستم 20 سالمه

 و یه مدتیه عاشق یه انسان شدم

خیلی فکر کردم چطور باهاش ارتباط برقرار کنم. آخه اون منو نمی‌بینه و فقط من اونو می‌بینم. آخر سر تصمیم گرفتم یک اکانت (حساب کاربری) فیس‌بوک درست کنم و خودمو یه انسان جا بزنم تا یکمی باهام حرف بزنه و بعد که بهم عادت کرد هویت واقعی‌مو فاش کنم.اما یه مشکلی هست. اونم اینه که اون زیاد دروغ میگه. مثلا میگه من موهام شرابیه در حالیکه شب‌ها که من میرم بالای سرش می‌بینم که قهوه‌ای تنباکویی‌ه (تعجب نکنید. چشم‌های ما خیلی تیزن. توی شبها هم رنگو خوب تشخیص میدیم) این رنگ تنباکویی‌ام خودش توی چت بهم یاد داده. آخه آرایشگره.

البته اینو راست میگه چون چندبار رفتم محل کارش رو دیدم. به نظر شما چی کار کنم؟ خواب و خوراک ندارم. حالام گیر داده می‌خوام ببینمت. تازه فکر می‌کنه من چشام سبزه، درحالی‌که قرمزه! حالا لنز ازکجا گیر بیارم؟ لطفا بین شوخی‌هاتون، راهنمایی جدی هم بکنید.

.

.

.

.

.

مملی:بسم الله الرحمن الرحیم الله ،الله و لا اِلٰاه االَه لاو هوالحی و الفیوم ... 


حمید:بسم الله،بسم الله،بسم الله،...


سروش:یا ابرررررررررفرض


ثریا:left


کیوان: left


حسن:left


بهرام: left


سارا :left


جمشید : جییییییغغغغغغغ؛ نتم ضعیفه نمیتونم لفت بدم

  

ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ

.

.

.

.

.

.

ﺣﺎﺿﺮﻥ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺘﻮ ﭘﻨﺠﺎﻩ ﻭ ﺩﻭﺩﻗﯿﻘﻪ

ﮐﻤﺮﺑﻨﺪ ﻣﺎﺷﯿنو ﺗﻮﯼ ﺩﺳﺘﺸﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻥ ﻭﻟﯽ ﻧﺒﻨﺪﻧﺶ

ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﻮنایین ﮐﻪ ﺣﺎﺿﺮﻥ 10 ﺳﺎﻝ

ﺑﻪ ﭘﺎﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺷﻮﻥﺑﺸﯿﻨﻦ ﻭﻟﯽ ﻧﮕﯿﺮﻧﺶ!!!!


جمله سنگین بود با جرثقیل آوردمش    


  • ۹۴/۰۴/۲۱
  • ۳۵۹ نمایش

نظرات (۳)

  • کلاغ دمسیاه
  • اتفاقا این خیلی خوبه یهو مثلا به زنت اشتباهی نمیگی رویا ..خخخخ
    پاسخ:
    اسم دوس دخترت رویاس اره ؟لو دادیا
    وای عمقزی ترکیدم ازخنده.... توروحت
    پاسخ:
    خخخخخخخ
  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • چه جمله های باحالی.چه شکلکای باحالتری.خوشمان آمد
    پاسخ:
    همش برا خندیدن شماس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">