کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

عرق نعنا

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

عرق نعنا

از خانواده همون عرق هاست..!!!

ولی اونا رفتن پی رفیق بازی

این نشست پای درس و مشقش

متخصص معده شده 

میگم خبری از شاخا نیست

انگار به ارواح جدشون

معدلشون نبوده در حدشون

موبایلشون رفته از دستشون

      

همسایمون نذری آورده بود

اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم خداروشکر!!

 بیچاره فکر کرد

ما داشتیم از گشنگی میمردیم 

دوتا بهم داد !

رفتم فروشگاه کلی خرید کردم،

یارو فاکتورو بهم داده منم با کلی اعتماد به نفس کارت بانکمو دادم بهش

 وایساده منو نگاه میکنه!

میگم :کارت خوان ندارین؟

میگه: چرا ولی کارت اتوبوسو نمی خونه!!!

435620_crazy.gif  

 به پسره میگن

چرا تو ماه رمضون با دوست دخترت حرف نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟

میگه اخه اگه بهش زنگ بزنم

باید بگم عشقم

بعد منم روزه ام نمیتونم دروغ بگم

یعنی کشته مرده ی این صداقتشونم

اعتقادات هنوز هم نمرده ها

آب قطع بود خونمون امروز!

رفتم از یخچال پارچ آب بیارم بریزم تو کولر

اشتباهی گلاب آوردم ریختم…!

هیچی دیگه حالو هوای امامزاده گرفته خونمون !

نایب الزیاره همه هستیم

بابامم الان زیره باد کولر نشسته

داره دعا میخونه

استغفرالله

یه روز بابام یه گلدون با گلش خرید آورد گذاشت رو تاقچه

آقا من سه روز بهش آب می دادم

روز سوم وقتی از سر کار اومد گلدونو برداشت

یه سینی با چاقو برداشت

شروع کرد به قاچ کردن گلدون

اونجا بود که ما تازه فهمیدیم آناناس چیه

تکنو

 تو چت روم اسم کاربریمو

گذاشتم عشقممم

موقع ورود می نویسه

سلام عشقممم خوش اومدی

لامصب تموم کمبود محبتامو

پر کرده

کم کم دارم بهش وابسته میشم 

519213_800179.gif

  • ۹۴/۰۴/۲۸
  • ۵۴۵ نمایش

نظرات (۱۰)

این میسی که میگی همونی نیست که تیم ارژانتین بازی میکنه ..
پاسخ:
خیر اون ذلیل مرده نیس 
جمعه تون شیک ..نه خروس نشان ؟ نه اصلا تریدنت ..پایان هفته خوبی رو برای شما و خانواده محترم ارزومندم ..شاد و پاینده باشین ..

جمعه ای دیگر امد
تن ها خسته
جان ها ازرده
و شهر خسته از هیاهوی زندگی

--------
هییی چه شعری گفتم ..حعععیف که استعدادم شکوفا نشد
پاسخ:
اون تریدنت باحال بود ....میسی
  • تک جمله های ناب+تصاویر مفهومی
  • اینجا هیچ نوع شکلکی وجود نداره؟!!!!!!
    گشتم نبود
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    اره حیف شکلک نداره
    اره دیگه... یه وقت دیدی بدونه دست اندازشد.. کار دستم داد
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
  • یاشل.ماجراهای خواستگاری
  • خلاقتر شدی جدیدا عکسم میزاری
    عرق نعنا باحال بود
    همش باحال بد البته ها
    پاسخ:
    اره اینجوری قشنگتره
    اون آقا قد بلنده اونی که داره میخنده ..عاشق اولیته .بدو برو که خیلی خیطه ..ای حبیب من ای طبیب من ..عشق روی تو  شد نصیب من ..لای لای لای
    رفتم در شمس العماره ..همونجایی که دلبر خونه داره ..ای حبیب من ای طبیب من ..

    شکلک نداره نمیشه حالات عرفانی درونمون رو بیان کنیم ..خش نی اینجور (خش یزدیه ها ..به معنی خوب ..مطلوب ..نی هم یعنی نیست )خخخخخ
    پاسخ:
    سخنی از کلاغی بزرگ ازمشاهیر عصر حاضر خخخخ
  • کلاغ دمسیاه
  • قربونت ..اونجا هستی واسه منم دعا کن ..محتاج دعاییم ..بگو که خونه تون ما رو هم بطلبه ...خخخالبته اگر میطلبه وقت ناهار بطلبه ..خخخخخ
    پاسخ:
    دست دمسفید وجوجه کلاغیو بگیر بیاتهرون دعوتین ناهار
    میگم عرق کشمش پس نا اهل افتاده اره ..خخخ
    پاسخ:
    ناخلفه خخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخهخخخخخخه 
    پاسخ:
    وسط خندیدن دست انداز میزاری
  • نوشته های پراکنده
  • خخخخخخخخخخخخ

    پس داستان عرق نعنا اینه



    پاسخ:
    بعله خخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">