کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کات کردم

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

aks-khandedar-jadid-026

یه روزی عاشقت بودم لیلاجون


 

سیگار به این میگن

قدیما این سوسول بازیا نبوده که !

هر کام = ۲۵ بسته سیگار سیلور ۴ !

aks-khandedar-jadid-022


عاقا دیروز از این ادکلنایی که جنس مخالفو جذب میکنه

زدم به خودم…

لامصب چینیا از همه چی یه قلابیشو زدن

یه پیرمرده گیر داده بود به ما…

تازه شانس اوردم با ویلچر بود

تونستم از دستش فرار کنم 

   

من با دمپایی
.
.
.
.
.
.
.
.

تو با چن تایی!

وای باورم نمیشه

  ﻻﺍﻣﺼﺐ ﺍﯾﻦ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﭼﻘﺪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔﺰﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﻣﻠﺖ

منم بالاخره شاخ شدم 


ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺁﺑﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﻣﯿﺰﺩ

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

ﻗﺪﯾﻤﺎ ﯾﮑﯽ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ

ﺍﻭﻧﻢ ﻧﺎﻇﻤﻤﻮﻥ ﺑﻮﺩ 

ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻔﺖ :

ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﻣﻘﻨﻌﺘﻮ ﺑﮑﺶ ﺟﻠﻮ

ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﻧﺎﺧﻨﺎﺗﻮ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﮐﻦ

ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﺷﻠﻮﻍ ﻧﮑﻦ

 

ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﻧﺰﻥ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ

خانومم سیبیلات کو؟

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

ﺍﺻﻦ ﯾﺎﺩ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﻔﺘﻢ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ جمع میشه 

 

ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ پسر ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺯ ﺑﺲ ﺧﺸﮕﻞ ﺑﻮﺩ

ﺣﺲ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ !!

ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﮐﺎﺕ ﮐﺮﺩﻡ 

Smiley

دوستم گفت طرز صدا کردن مامانم زمانى که غذا آمادست!

تخم مرغ : عزیزم ، الهى مادر فدات شه بیا غذا حاضره.

693919_smileyhug.gif

کوکو : عزیزم غذا آمادست  

خورش : بیا دیگه غذا یخ کرد

مرغ : ما الان مى خوریم و جمع مى کنیم

کباب : اصلا صدا نمى کنه بعدا میگه هر چقد صدات کردیم نیومدى

435620_crazy.gif 

دختـر باس وختـى آقاش میگه لباسامـو اتـو کـن ؛ بگه :

شلـوار لـى که اتـو نمیخـواد |:

پاییـن پیرهنتـم که میره تو شلـوار |:

آستینتـو هـم که میـدى بالا |:

جلوشـم که صافـه |:

یقتـ هـم که بازه |:

پشتشـم که الان میرى تو ماشیـن لـم میدى به صندلـى صافـ میشه |:

بقیشـو بده اتـو کنـم سایـه ســر 

675620_JC_ghey.gif   


  • ۹۴/۰۴/۲۸
  • ۴۹۳ نمایش

نظرات (۶)

به قول شما تهرونی ها واااا؟..یعنی هر کی فیلم قدیمی ببینه خودشم قدیمیه ؟/ من الان افسردگی گرفتم ..به مامانمم میگم ..اصن من امشب از بالای تختم خودمو میندازم پایین و خودکشی میکنم .بعله که ..(آیکن دلشکستگی)
پاسخ:
میگم بیاباکش جوراب خودتو بکش میگن جواب داده ها خخخ.
خانمم این پستای خاک بر سری نذار اینقدر ..خانمم جیزت میکنن اون دنیا ها ...خانمم از ما گفتن
پاسخ:
من دیگه عقده ی خانمم ندارم خخخخخخخخ
راستش چند بار خواستم از این ادکلنها بگیرم بعدش دیدم ول کن بابا ما همینجورش طرفدار داریم (جوگیری رو داری)

حالا خدائیش خوبه این ادکلنها یا نه (آیکن چشمک)
پاسخ:
نه قلابیه یه وقت دیدی ننه زبله افتاد دنبالت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • کلاغ دمسیاه
  • جوووووون لیلا ..البته اون لیلا پائینیه ها ..خخخ
    لیلا فروهر الان باید حدود پنجاه و شش هفت سالش باشه ..اخه سلطان قلبها رو که بازی میکرد حدود هفت سالش بود و اون فیلمم مال سال 1345 هست اگر اشتباه نکنم که هنوز فیلمها سیاه و سفید بود ..

    جووونی کجایی که یادت بخیر ...
    پاسخ:
    وای تو متولد چندی پدرجان؟
    ولی خیلی دوسش دارم
    جووووووووووون واسه لیلا فروهررررررر......
    پاسخ:
    جوووووون به خودت
  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • بازم خوبه یه ناظمی تو زندگیش بوده بهش بگه خانمم
    ما که همینم نبوده 
    پاسخ:
    ان شاالله خانمم واقعی بشنوی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">