کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

زن وشوهر

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ب.ظ

زن وشوهر و مادرشوهر داشتن تلویزیون میدیدن،

زنه گفته حالم خوب نیست میرم اتاقم دراز بکشم،

بعدازکمی شوهر، ازمادرش اجازه میگیره بره سری به زنش بزنه....

برگشتنش طول کشید و زیپ شلوارش بازبود!!!

مادرش پرسید، حال زنت چطور بود؟؟؟

گفت یکمی سرفه میکرد و تبش بالا بود، دواش رو دادم و انشاالله بهترمیشه

مادرش گفت، الحمدلله، پس حالا دره داروخانه رو ببند

لااله الاالله لااله الاالله

o< — <

\0/ \0/ \0/

 ] [ ] [ ] [

/ \ / \ / \

تشییع جنازه منه!بلاخره از تنهایی مردم.




 راضی شدید.؟بی عاطفه هاااا نمیتونستین یکم دوستم داشته باشین


اینتراعیل کیست ؟؟؟؟!!!!

.

.

.

.

.

فرشته ای است که در آخِرت چیزهایی که در اینترنت سِرچ کرده اید را کف دست خدا میگذارد


می خندین؟ اون دنیا وقتی همین اینتراعیل اشکتونو در آورد بهتون می گم!!! 

آغوش

مرد باس هرچن وقت یه بار یه سوکس باخودش

بیاره خونه ول کنه تازنش جیغ بزنه و ازش کمک

بخواد.......اونم مثل یه قهرمان ،سوکسو بکشه

تاجایگاهش توزندگی مشترک همیشه مستحکم

باقی بمونه...... این طورنیس؟؟؟؟!!!


 

یارو  رو به جرم رابطهء نامشروع دستگیرکردند ;

قاضى ازش پرسید : چرا عفت عمومى رو خدشه دارکردی ؟ گفت : اولا" عفت نبود آزیتا بود , ثانیأ عمومی نبود خصوصی بود , ثالثأ خدشه دار نشد بچه دارشد !

ژاپنی‌ها ضرب‌المثل جالبی دارند. می‌گویند: 




اگر فریاد بزنی به صدایت گوش می‌دهند 



و اگر آرام بگویی به حرفت گوش می‌دهند!



 قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را! 



این باران است که باعث رشد گل ها می شود نه رعد و برق

52620_wink.gif

پسره پست گذاشته:

غمگینم...

خواهرش کامنت گذاشته:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

  __ __ .               

. \__/ . 

. [_]        

. _/😜\_   

 

.

دروغ میگه زن میخواد هر جا میریم بهش نمیدن...!

شکلک های شباهنگShabahang

ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ .... ﻣﯿﺮﻡ ﺳﻤﺖ ِ ﭘﯿﺎﻧﻮ

.

.

.




.

.

.

.

.ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ ...... ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ﻣﻴﺎﻡ تلگرام

شکلک های شباهنگShabahang

یا به اندازه گشادیت آرزو کن :|

یا به اندازه آرزویت تنگ باش :|

یا گه نخور :|

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.ببخشید اینقد واضح صحبت میکنم

  

یکی از خصوصیات خوبی که من دارم اینه که

.

.

.

.

هرکی منو داره پیر نمیشه

.

.

.



یا دق مرگ میشه

یا سکته میکنه میمیره

یا خودشو میکشه

یا جون به لب میشه


از همین تریبون به رتبه 85 کنکور تبریک میگم.









کارش خیلی درسته

  

دوس دخترم پیام داد کجایى!؟


نوشتم دلارامو آوردم بازار چنج کنم










 نوشت دلارام کیه اشغال عوضی؟ باى          


  نتیجه توافقات519213_800179.gif


  • ۹۴/۰۵/۰۳
  • ۱۲۳۳ نمایش

نظرات (۷)

رتبه 85 کنکور چیکار کرده؟
پاسخ:
خخخخخ یه کارایی کرده
بگو چی شده نگران شدم ...
نه نگرفتی ..واسه اون پست داروخونه نوشتم .خخخخخ
پاسخ:
ایکون چخالت
سلام ریحانه بانوی دوست داشتنی 
نوشته های طنز جالبی داری :)))
و اینکه مرسی که بهم سر میزنی 
پاسخ:
خواهش میکنم باران جان...
ممنون نظرلطفته
میگم این شکلک چیه گذاشتی دو نفر زیر پتو و اینا ..نمیگی خانواده اینجا رد میشه ..اصن خود من ..من الان منحرف شدم و از راه بدر شدم .چشم و گوشم باز شد والاع
پاسخ:
وا تو اززمان همون عسک بچگی چندروز پیشت که گذاشته بودی منحرف بودی خخخخخخ
عاشق این عفت عمومی شدم من .دیونه ای دختر بخدا ..خدا نکشتت
پاسخ:
میگردم قشنگارو پیدامیکنم میزارم(just for you)>----------الکی مثلا خخخخخخخ
هیییی..یا من اسمه دوا .....خخخخخخ
پاسخ:
وذکره شفا راحت باش خخخخخخ....شک داره به عقل من
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">