کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

لولو

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

دم نقی معمولی گرم خوب چیزی یادمون داد...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جدیدا به هرکی میخوام بگم زر مفت نزن میگم

دوغته بنووووووووش ..

131920_d_coffee.gif

میگن اهنگ تتلو یکیو از کما نجات داده....





یارو تو کما بوده اهنگ انرژی هسته ای تتلو داشته پخش میشده

پامیشه اهنگو قطع میکنه...!

شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

یه دوس دختر داشتم کپی جنیفر فقط یه فرق کوچولو با جنیفر داشت 




جای شکم و کونشو عوض کنم درست میشه.

ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺩﻭست دﺧﺘﺮﺍﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ...

.

.

.

.

.

.

.

ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯿﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣﻬﺪ ﮐﻮﺩﮎ ﺑﻪ ﻣﺮﺑﯿﺸﻮﻥ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﺧﺎﻟﻪ...

ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﮑﻨﯿﺪ...

ﺍﯾﻨﺎ کلا ﺯﻭﺩ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﯿﺸﻦ...!

خوشگلا همیشـــه تنهان:'( 










خوشگل نیستییییی بفهمـــی😂😄✌

 دوس دختر حسنی : حسنی میای بریم حموم. 

حسنی: اووووووووووف بریم عزیزم .. بریم بریم 

الان اومدی پایین بفهمی تو حموم چی شد؟؟؟ 

از این سنت خجالت بکش... برو بالا.. 

استغفرالله....چشمام سبز    

خیلی بیجنبه ای واقعا

صرفا جهت اطلاععععع بود که حسنی رفت حموم              

  چه زمونه ایه به خدا

 

امروز با دوست دخترم قرار داشتم تا اومد نشست تو ماشین گفت:

به نظرت چه تغییری کردم؟

نیگاش کردم و گفتم : هیچی !

گفت: ینی واقعا حس نمیکنی تغییر رو؟

گفتم : نه بخــدا!!

بغض کرد گفت : خیلی بی احساسی! نافمو حلقه زدم!

بعدم در ماشینو کوبید رفت ..!


خو لامصب قرار بود به من وحی بشه اون زیر چه غلطی کردی ؟!!

 به ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯿﻪ ﻣﯿﮕﻢ:

ﻫﺰﺍﺭﯼ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺑﻬﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﯼ؟

.

.

.








.

.

.

.

ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺸﻪ؟

ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻧﯿﻔﺘﺎﺩﻩ ؟ ! |: |:


ملت اعصاب ندارنااااااا

ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺪﯼ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻢ !!!

.


.


.

.



ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﺮﺍﻡ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺯﻥ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﻥ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﻧﺮﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﮕﯿﺮﻡ ...ﺑﺪﺑﺨﺘﺶ ﮐﻨﻢ..

 

 کار از کیلیپس و ابرو ورداشتن و میکاپ گذشته!!










امروز یه پسره رو دیدم روزشو میخورد،بهش گفتم روزه نیستی؟؟




گفت نه پریودم


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ،

دختره می‌خوﺍﺳﺘﻪ ﻣﮕﺲ ﺭﻭﻱ ﺻﻔﺤﻪﯼ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮﺭشو ﺑﺎ ﻣﻮﺱ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺑﺪﻩ ﺗﻮ ﺳﻄﻞ ﺁﺷﻐﺎل ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ!!!









ﻣﯿﮕﻦ:ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ از خنده ﺳﻮﺧﺘﻪ،ولی مگسه بهتره،آوردنش تو بخش.

به زیــــــــــدم زنگ زدم گفتم

 

حالا که توافق شده

 مــــــــــیخوام یه اعتراف کنم...












گفتم ما تو خونمون کلاهک هــــــــــسته ای داریم


کنــــــــــجکاو شده داره میاد کلاهک رو ببینه

دفه قبلم به بــــــــــهانه دیدن دولفین بال دار اومده بود


خیلـــــی مهربونه..


امروز با نامزدم رفتم ثبت نام کنم واسه یارانه 

مسئوله ازم پرسید روهم رفته چندنفرید؟





.

.

.

.

بهش گفتم ما هنوز روهم نرفتیم نامزدیم:-/

نمیدونم چرا با لگد اومد تو صورتم

*حرف بدی زدم؟*

آیا روی هم رفتن قبل ازدواج کار خوبی است !!!

ﻣﻈﻠﻮﻡ ﮐﯿﺴﺖ؟......

.

.

.

.

.

ﻣﻈﻠﻮﻡ ﺍﻭﻥ ﭘﺴﺮﯾﻪ ﮐﻪ ﻣﺠﺒﻮﺭﻩ ﺑﻪ ﭘﻨﺞ ﺗﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺍﺵ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﺎ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﺍﺍﺍﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﻭ ﺷﺎﺩ ﮐﻨﻪ



ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﺍﺍﺍﺍﺍی ﻣﻈﻠﻮﻡ ... ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺣﻠﻘﻪ زده ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻡ ...!!!


. 396620_JC-hysterical.gif 


ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻣﺸﻬﺪ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ

ﯾﻪ ﺑﭽﻪ ﺍﻭﻣﺪ ﭘﯿﺸﻢ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟

ﮔﻔﺘﻢ : ﺣﺮﻡ !

ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺫﻭﻕ ﺯﺩﻩ ﺷﺪ ﻭ ﭘﺮﯾﺪ ﻫﻮﺍ ﮔﻔﺖ ﭘﺲ

ﺧﺮﻡ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﮐﻮﻭﻭﻭ؟؟!!!

ﯾﻌﻨﯽ خاک توسرتون بااین تربیت


435620_crazy.gif 


همیشه دلم میخاست جای لولو بودم 

'

'

'

'

'

'

'

'







'

'

'

آخه همه ی ممه هارو اون میبره کصاااااااااافط



  • ۹۴/۰۵/۰۶
  • ۴۴۱ نمایش

نظرات (۶)

هیییی چقدر مظلومم من ...خدایا ببخشم ..پول شارژم برام برفس دیگه دارم کم میارم
پاسخ:
بفرستم شارژو میتونی بخراشیش خخخخ
چطوری مهربون ..خخخخخ
پاسخ:
خخخخخخ من خیلی مهربونم نه ازاوناشا ازاون یکیاش
هلبز پست گذاشت الان ..بدو دوم بشو زود ..
پاسخ:
نظراتش برام باز نشد که دیر شد ایکون زار زدن
هییی..لولو ..هی لولو ...خوش بحالت

منحرفا

میخواستم بگم چقدر بچه بودیم مارو میترسوند ..من از اوناش نیستما گفته باشم ..
پاسخ:
منم از لولو میترسم خخخ
آقا یه بار منم سوتی رو دادم  رسیدن مدرسه تو دفتر مدرسه به خانم مدیر گفتم عه خانم مدیر شما اینجائین ..مدیرا که همه دم اداره روهم بودن ..مدیرمون هم طفلک در عین خوشگلیش (استغفرالله ) خیلی ساده بود و گفت عه روهم بودن چرا ؟ ..که تازه دوریالیم افتاد چی گفتم یعنی نزدیک بود بترکما از خنده گفتم نمیدونم و زدم بیرون و تو سالن بود که پاره شدم از خنده ..
پاسخ:
اوه اوه عجب سوتی بدی خخخخ.حالا چندتایی بودن رو هم ؟خخخ
میگم ما تو خونه مون یه گربه داریم مثل قناری چهچه میزنه ..میای بهت نشون بدم ..خخخ
پاسخ:
یعنی منم مهربونم آره خخخخ.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">