کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

مسواک

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ

دوست دارم یه کارخونه بیسکوئیت بزنم اسمشو بزارم "اینو" !

بعد تبلیغش تو تلویزیون اینجوری باشه که دختره به پسره بگه گشنمه !

پسره هم بهش بگه بیا اینو بخور !

بعد من بپرم وسط بگم همتون بیاید اینو بخورید !!!





تو هم که داری میخندی بیا اینو بخور...!


http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gif   

سوسک بهانه بود😳

دلش بغل می خواست . . .😢

.

.

.















.

منم که بیشعور ، اصن تو باغ نبودم ، زودتر از اون فرار کردم 😐

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

از یارو میـپرسن : 

چرا در اسلام بیشتر از چهارتا زن نمیشه گرفت...؟








یارومیگه : 

چون اگه پنج تا بشه...

 خمس بهش تعلق میگیره…!

اون وقت باید یکیشو بدیم به سید ...!!! تکبیر


. میگند تو بهشت اینقدر آزادی هست که

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 شهرام شبپره روزا میپره




بنا دارم یه خاور وسایل جلوگیری از بارداری صادر کنم ترکیه...

هر چند وقت یکبار که سریال ها رو می بینم یا یکی نا خواسته بچه دار شده...

یا بابای یکی با بابای یکی دیگه عوض شده...

   



اینترنت ۱ روزه ، ۱۵ مگابایت ، ۵۰۰ تومان

اینو به هر کشوری نشون بدی پناهندگی میدن
 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


هنگامی که امریکایی ها در لجن و کثیفی زندگی میکردند !

ایرانیان مسواک میزدند 

200 سال بعد هنگامی که امریکاییی ها کره ی ماه را فتح کردند  

 .

..  

.

 

ایرانیان همچنان مسواک میزنند 

اخه میدونی نظافت و پاکیزگی خیلی مهمه !!!میفهمی؟؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید   

چه کمری داره سازمان فنی وحرفه ای

  • ۹۴/۰۵/۰۸
  • ۴۲۰ نمایش

نظرات (۶)

عایا خودت اینو خوردی ؟؟؟
پاسخ:
من کوفت بخورم بهتر از اینو هس خخخ
بله جانم بلیط بهانه بود دلش شماره میخواست ..هاهاهاهاها
پاسخ:
آخ آخ آخ
  • کلاغ دمسیاه
  • بزار منم یه خاطره بگم ..یه زمونی که بابام اتوبوس داشت مسافر دانشجو سوار کردیم برای تهرون و تو راه خیلی بهشون حال دادیم ..خب اون موقع بیست و سه چهار ساله و تیپ میزدیم و رانندهمون هم هی میگفت پسر ارباب و خلاصه ..وقتی ترمینال جنوب مسافرا رو پیاده کردیم یه دختره اومد گفت اقا من برگشتنم میخام با شما بیام بعد تعطیلات نوروز (اواخر اسفند بردیمشون ) من خل هم گفتم میای تعاونی چهار میگی ماشین فلانی بلیط بهت میدن

    دلش شماره میخواست من بی شعورم اصن تو باغ که هیچی تو جنگلم نبودم ..نه اینکه بچه سر بزیری بودم ..طفلک یه نگاهی کرد بهم و تو دلش هم بلند گفت(فهمیدما)خاک بر سرت کنن که نمیگیری و رفت ...خخخخ
    پاسخ:
    یه موجودی به اسم دوس دختر رو شما ازدست دادی خخخخ.ببینم کلک مگه تو اون موقعا شیش سال بایکی نبودی هان؟
    سبلام ..صبح جمعه ات زیبا
    پایان هفته خوبی رو داشته باشی ..شاد و خرم

    گفت من دوست دارمش گفتم
    تا کی ؟ اهسته گفت  تاهستم
    پاسخ:
    سیلام صبح جمعه تو هم بخیر کلاغی .

    میگم منم اینو میخام ..خخخ
    پاسخ:
    بیااینو بخور....حیف شکلک نداره اینجا
    داشتم به پست های بالایی میخندیدم که این سازمان فنی حرفه ای ترکوندم ..حسابیا خخخ
    پاسخ:
    اخ اخ ای سازمان کمر منو شکوند خخخخ 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">