کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

جنگل پیر

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ

بیا توافقنامه امضا کنیم،


من رآکتور قلبم را به نامت میکنم،


تو هم تحریم چشمانت را از من بردار ...!






مخ زنی هسته ای smiley


گفتم ای جنگل پیر، تازگی ها چخبر؟ 


.


.


.


.


.

نیشخندی زد و گفت :

 دسته تبر

به تو چه اسکل خر

.


.


.

جنگل پیر بخاطر کم آبی اعصاب نداره 

ولش کنیدخشکی 


      295119_qrrr1s5w5a2lfyba.gif                                                                                                 

  • ۹۴/۰۵/۱۰
  • ۴۱۸ نمایش

نظرات (۷)

 عه عه عه عه بهارههههههههههههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
عه عه ریحانننننننننننه
عکس خاک برررسرررری... وووی
پاسخ:
عسک+18 خخخ
خخخخخ.... خوشحالمیشم بهم سر بزنی و نظرتو درمورد مطالبم بگی
پاسخ:
چشم سرمیزنم
چرا نمی آپی ..چرا مشتری کم داری ؟ البته منم یه 42 تا بازدید داشتم همش با چهار تا پیام ..انگشتاشون یه وقت فلج نشه ملت اینهمه زحمت میکشن ..
پاسخ:
بخاطر همون پست جدید نمیزارم واینکه یه مدت اراینترنت وشبکه و....میخوام فاصله بگیرم خل شدم میخوام به کارام برسم ....والا
آی آی پی نامرد...بگو اخر از دست تو کجا باید شدن ...این خیلی بده ها و..ادم چخالت میکشه ..من منظورم از جووون زیبایی نبود منظورم این بودکه چقدر این جلاد جوون و کم سن و ساله منتهی این کلید ""و ""تو کیبرد من گاهی گیر داره چند تا رو مینویسه ..حله
پاسخ:
اره میفهممت مال منم گاهی گیر میکنه کیبوردم همدردیم خخخ
وا ....به من چه هر کی میاد میشه کلاغی ؟؟ خخخ..میگما خدا را شکر که شما زنان حکومت نمیکردین وگرنه ما رو از زندگی مینداختین 0چشمک) ..وایییییی چه خشن
پاسخ:
بعله آی پیت نشون میده خخخخ
نسلتون تموم میشد اونموقع ها ها ها
جوووووووووووووووون ..چه جلادی ...جوووووووووووون
پاسخ:
وای کلاغی از دست تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">