کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

محبت پدرانه

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ

عزیزایی که شکست عشقی خوردن 





با من تکرار کنن:







بودم ، بودی ، بود





رفتی ، ریدم ، روت

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید   


ﻫﯽ به پسرا گیر میدن ﺑﺮﻭ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮ

.

.

.

ﺧﻮﺏ ﮐﯽ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮن ؟؟ ‏

ﺳﺘﺎﺭﻩ ﮐﻪ ﺷﺒﺎ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﺸﻤﮏ ﻣﯿﺰﻧﻪ

ﺳﺤﺮ ﮐﻪ ﺩﻡ ﺻﺐ ﻣﯿﺎﺩ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺲ ﺩﯾﺸﺐ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩﻩ

ﺳﺎﯾﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﺗﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻭﺑﯿﺮﻭﻥ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ |:

ﺭﺍﺿﯿﻪ ﮐﻪ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻧﺪﺍﺭﻩ |:

 |:

ﻋﺴﻞ ﺭﻭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺨﻮﺭﻧﺶ |:

ﺑﻬﺎﺭ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﻣﺴﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﺧﯿﺲ ﻣﯿﺸﻦ |:

ﻣﮋﺩﻩ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﺮﺟﺎ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﻣﯿﮑﻨﻦ |:

ﺩﺭﯾﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻟﺒﺶ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺍﺭﻩ |:

ﻃﻼ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﯽ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺑﺎﻻ



یه زن و شوهر رو تخت خوابیده بودن، خانومه که داشت خواب می دید ناغافل فریاد میکشه: "شوهرم اومد.." مرد ه از خواب میپره و دستپاچه خودشو پرت میکنه زیر تخت!


 


 


 


 


 


نتیجه اخلاقی: جفتشون اینکاره بودن کصافتا ... 


نایت اسکین


به بابام میگم بدم میاد آبمیوه رو تو لیوان شیشه ای بخورم 


برگشته میگه بریز تو آفتابه بخور نی ام داره...





.





این است محبت پدرانه...


 


کسی میدونه بیا بغلم ب عربی چی میشه؟؟

.

.

.

.

.

.

.

بالاخره درحد صحبت های یومیه که باید بتونیم تو بهشت باحوری حرف بزنیم عزیزانی ک مسافرجهنم هستن رو انگلیسیشون کار کنن

   


ﻣﻦ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﻣﺮﯾﻀﯽ ﺯﺩﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﻣﺪﺭﺳﻪ.

.

.

.

.

.

.

.



ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮﻡ ﺍﻭﻥ ﺩﮐﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺑﺮﺍﻡ ﺩﺍﺭﻭ ﺗﺠﻮﯾﺰ

ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻣﺪﺭﮐﺸﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ!



خاک تو سرت دکتر 

 

  • ۹۴/۰۵/۱۳
  • ۱۵۷۷ نمایش

نظرات (۱۳)

ای بی تربیتا
پاسخ:
اخ ببخشید شما باتربیت
تنبل خانم چرا پست نمیزاری ؟؟ خونه هم که جارو نمیکنی ..لباسا هم که اتو نکشیدی ....(آیکن اسبانیت) ناهار چی داریم هان هان ؟؟/
پاسخ:
کلاغی نا ندارم.... یه مدت نمیزارم. صب نزدیک بود ساختمونمون بره هوا ازاتیش چه میدونه ادم کی میمیره
درود

جمعه تون بخیر ..پایان هفته خوبی رو براتون ارزومندم ..شاد و پاینده باشین ..

من برای خاطر یارم به مکتب میروم
ورنه پندارم که اخوند از منار افتاد و مرد
پاسخ:
سلام صبح جمعه شماهم بخیر..... 
تولوحت دخترعموجوننننننن 
پاسخ:
دختر عمو جان ناز نکن تو خییییلی ماهی
یارو داش تعریف میکرد 
یه روز رفتم شیرینی فروشی دو تا پسر جوون اومدن اولیه گف دو تا دونات بدید(از اون گرا ک وسطش سوراخ داره )
اون یکی گف ن 4 تا بگیر دوتاشم بخوریم !
انشاالله ک اون دوتا دیگه هم واسه دوستاشون بوده باشه!خخخخخ
واس خاطر همین ک میگم صابون نوستالژی هستش
ههههههه
پاسخ:
خخخخخ جالب بود ولی گناه دارن مسخرشون نکنیم
نوک نی ک خنجره! 
پاسخ:
ازاین خنجر دو لبه دارا
میگم این نرگس رو یه جایی دیدم ..البته غیر اینجا یه جا دیگه هم دیدمش یادم نمیاد ..یه نوکش بزنم ضعیفه ؟
پاسخ:
خخخخ نوک بزن ولی دردش نیاد
راستی وبلاگ خوبی دارید و بی مزه نیست 
آورین آورین  
من تازگیها ب این بخش تصاویرتون علاقه مند شدم!😆
پاسخ:
خخخخخ ممنونم
نه دیگه من ک دخترم چ خاطره ای میتونم داشته باشم لامپ ک زیادی بزرگه اونی ک لامپ و سوژه کرده مهارت داشته لابد ولی صابون گلنار ....!!وای وای وای حکم نوستالژی داره واس پسرا چون الا ن که متد های به روزی رو پسرا پیش میگیرند که بنده بی اطلاعم فقط از آپ تو دیت بودنشون آگاهی دارم 😊😂
اینم شفاف سازی خخخخخخخ
باشد که رستگار شویم
پاسخ:
بعله جناب کلاغی نرگس خانم براتون شفاف سازی کردن
این خاطره صابون شیه دیه ؟؟؟نرگس خانوم شفاف سازی کنید ...شما ایا داشتین باهاش ؟؟..چه چیزا ..خاطره با صابون ..متل این که بگن دخترا با لامپ خاطره دارن ؟؟ داریم ؟؟ میشه ؟/
پاسخ:
کلاغی چخالت بکش عه عه عه 
عاشق صابون هستم (الکی)!همه که نه ولی بیشتر پسرا باهاش خاطره دارن! به به !خخخخخخ
پاسخ:
راستش ناراحت میشم وقتی میشنوم پسراباهاش خاطره دارن
من همه رو گرفتم این راضیه رو نگرفتم چی میشه ..چرا من اینقده خنگم ..میشه شفاف سازی کنید لدفن
پاسخ:
راضیه یعنی راضی بودن به رضای خدا ازاین شفاف تر مگه داریم مگه میشه خخخ
مطلب عکس اینه که لباس تنشو دوش اب باز ...

میگم تو خواب حرف زدن که خیلی بده ادم لو میره ...کلی خندیدم ...من تو خواب راه میرم یعنی قشنگ پا میشم میرم مثلا آب میخورم و میام .جالب اینه که فرداش هیچی یادم نمیاد ولی میگن اینکار رو کردی ..خدایا یهو چیزی از زبونم نپره چون دیگه یادم نمیاد کی کشته شدم خخخخ
پاسخ:
اخ اخ تو هم که شیطونی... خب تعریف میکردی بگو ببینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">