کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

کلیک نکن!+18

لبخندی روی لب های زیبای شما

خواص یونجه

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ

تو خواص یونجه نوشته:

 تقویت کننده اعصاب.

همیشه برام سوال بود چرا الاغ ها 

انقدر

نسبت به مسائل بی خیال و بی تفاوتن375619_v6n95k.gif 



یکی از عجایب جنگلای مازندران اینه که هر چقدر به اعماقش میری بجای پلنگ، امام زاده پیدا میکنی!


میدونی یعنی چی؟؟؟

یعنی جایی که پلنگ هم نمیتونه بره؛علمای اسلام رفتن!!!!آغوش


دخترا:

مامان این لباسم قشنگه:

-آره خیلی قشنگه 

-دروغ نگو مامان قشنگ نیست

آجی جونم این لباسم قشنگه؟

-آره عزیزم خیلی خوشکله.

-تورو خدا؟؟؟ دروغ میگید. نه قشنگ نیست.


پسرا: 

داداش این تیپم قشنگه؟

-نه حاجی ناموسن این تیپ بهت نمیاد عوضش کن.

-گوه نخور توچه میفهمى تیپ چیه؟؟ همینو میپوشم.بیا 



تا حالا ب راه رفتن مارمولک دقت کردین؟؟؟


دوقدم میره وایمیسه....


باز چهار قدم میره وایمیسه...


دوباره یکم میره وایمیسه...






همش فکرمیکنه یچیز جا گذاشته�

احمق شکاک830219_sneakingsmiley.gif




پیج مشکلات (از اوناش    )

داغ داغ!

سلام پسرم 22 سالمه سوالم اینه که ججوری میشه یه بچه بوجود بیاد؟ یعنی چرا قبل ازدواج کسی بچه دار نمیشه؟همش دخترایی که ازدواج میکنن بچه دار میشن؟چرا؟

.

1- در طول بیست و دو سال زندگیت چه غلطی کردی تو 😐 حیف اون اکسیژنی که تومصرف میکنی |-)

.

2- هر کی میگه این یارو حداکثر شیش سالشه و داره گنده گوزی میکنه بلایکه..

.

3- اون لامصب فقط واسه شاشیدن نیس آپشن های دیگه ای هم داره..

.

4- صد رحمت به امیر تتلو...از اونم شیرین مغز تری!

.

5- با همین فرمون بری 18 سال دیگه پیامبر میشی

.

6- والا هر کس یه جوری به دنیا میاد الان تو رو فکر کنم مامانت ریده

.

7- باید زن و شوهرا باهم دعا کنن که لک لک ها براشون از آسمون بچه رو که لای پارچه پیچیدن بیاره دامبو یادته فیل پرنده

.

8- الان دخترا قبل ازدواجم دقلو به دنیا میارن

.

9-مث مردان آنجلس بعد از300سال الان از خواب پاشده فک کرده مث قدیمه.الان دختره15ساله حاملس !اونم دوقلو

.

10- تخم بچه توی اون انگشتریه که سر عقد به هم میدن. تا عروسی نکنن و انگشتر نگیرن خوب معلومه بچه دار نمیشن.

.

11- دخترا بعد ازدواج آمپول میزنن و بچه دار میشن ! 

.

12- مطمئنی وقتی داشتی تایپ میکردی دستت اشتباهاً دوبار "2" رو فشار نداده؟؟

.

13- گرد افشانی....

.

14- این سوالارو ادمین خودش میذاره بابا وگرنه آدم به این شاس مغزی بعد تتلو زاده نشده

.

15- فک کنم لک لکه وقتی این کسخولو ول کرده با سر خورده به زمین.سگ برینه تو سلولای خاکستری مغزت

.

16- اینو باید ببرن ماه عسل

.

17- این سوالو من پنج سالم بود از مامانم پرسیدم ی کتکی خوردما

.

18- تبریک میگم شما مقام اول اوسکولی رو با اختلاف زیاد از تتلو دارین...

.

19- حتما تا الان فکر میکردی از طالبی اومدی بیرون

  


نمیدونم میتونید باور کنید یا نه

قبول کردنش مشکله

یه فیلم هندی دیدم

طرف تیر خورد مررررد�

میفهمین!!

مبگم مرد 

خودم هنوز تو شوکم�

  


علت طولانی بودن صحبت خانم ها

                                                                       

                                                                    

                                                                

حنانه رو میشناسی خواهر فاطمه دختر خاله نوره که میشه زن پدر شوهر مریم دختر نسرین خواهر محمد پسر اشرف همسایه سپیده دختر منیره !!


نه نمیشناسمش...!!


ای بابا حنانه که دیدیمش تو عروسی ندی دختر محمد که باباش میشه دایی منیره و خواهرش پسر عمشونو گرفته مادربزرگش و مادربزگ ساره دختر کلثوم میشن دختر خاله


اهاااا چش شده ؟؟


لاغر شده519213_800179.gif  


تمومش کن ،، بعدا صحبت میکنیم ،،،،، خیلی لامصب کلاس داره ، چن بار موقعیتش پیش اومده ، اما همش یادم میره ،،








فقط میگم زر نزن

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻠﻴﻄ ﻛﻨﺴﺮﺕ ﺑﮕﻴﺮﻩ.       

ﻣﻴﭙﺮﺳﻪ : ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﻠﻴﻄ ﭼﻨﺪﻩ ? 

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﻴﮕﻪ : ﺑﺴﺘﮕﺲ ﺩاﺭﻩ ﻛﺠﺎ ﺑﻨﺸﻴﻨﻴﺪ

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﻴﮕﻪ : ﻣﺎ ﻋﺒﺎﺱ اﺑﺎﺩ ﻣﻴﺸﻴﻨﻴﻢ

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻫﻢ ﺑﻌﺪ اﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﻼﻳﻤﻲ اﺯ ﺩﻧﻴﺎ ﻣﻴﺮﻩ 



مورد داشتیم دختره میخواسته بخاطر خیانت دوست پسرش خود کشی کنه....

















بقیه دوست پسراش نذاشتن 


یه بار از معلم جغرافی پرسیدم،

چرا ابرها اول صدا میدن بعد میبارن؟












گفت:تو میری دستشویی اول میرینی بعد می گ وزی؟؟؟"!!


قانع شدم 

از همون موقع عاشق درس جغرافى شدمشـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

 بدون شرح

  • ۹۴/۰۵/۱۸
  • ۵۱۸ نمایش

نظرات (۱۴)

ترکوندی ریحان.... ایول بهت
پاسخ:
ترکیدن از خودتونه عزیزم خخخ
سلام عزیزم...اتفاقی سر از اینجا در اوردم...
وبلاگتون خیلی دوست داشتنیه...
لینکتون کردم..موفق باشید 
اگه دوست داشتید به منم سر بزنید
پاسخ:
چشم عزیزم
سلام

جمعه تون زیبا ..پایان هفته خوبی رو داشته باشین ...معلومه کجائین شما ؟؟؟
پاسخ:
جمعه تو هم بخیر کلاغی...من مشهد بودم یه هفته دیگه یهویی شد اونجاهم نت خوب نبود
;[hdd alh ??کجایی شما
پاسخ:
الان میام
ادرسم هم
WWW.KINGLOVE1995.BLOGFA.COM

درود... خییلیییییییییی باحالههه
خوشحال میشم بهم سر بزنی
البته مطالبم طنز نیست
پاسخ:
چشم حتما
سلام ..جمعه تون بخیر و شادی ..روز خوبی رو در کنار خانواده محترم براتون ارزومندم

باش با من ای درد که تو عمریست به من مانوسی
شعله ای پابرجا در دل خسته ترین فانوسی

شب تنهایی من همچنان بی تو سحر میگردد
صبح میشود و دل باز پیش تو بر میگردد
پاسخ:
خخخخ واسه جمعه هفته پیش میسی
باحاااااله ...همشون♡♡♡♡....
منتظر آپ شدنتم بهاااااررر
پاسخ:
چندروز نبودم ببخشید
330 هزار تا امام زاده تو ایران داریم ..تو شهر ما با روستاهای اطرافش حدود بیست تا هست ..تازهاکثرا هم نوادگان امام موسی کاظم هستن ..من موندم بیشتر عمرشون رو ایشون زندون بودن اگر بیرون بودن چقدر فرزند و نوه داشتن ..خخخ
پاسخ:
خاک به سرم مسخره نکن

باور کن من فکر کردم اومدم بهت سر زدم ...ببخشید توروخدا..حواس ندارم خو....

میگم این عکسه به نظرت مارو یاد کی میندازه...خخخخخخخخ

هرچند که مخالف این چیزام و به نظرم هیچکس در هیچ جایگاهی نباید مسخره بشه ولی توی خاکبرسر منو خندوندی با این عکسه نکبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ولی دیگه از این کارا نکن...باشه؟؟

پاسخ:
خخخخخخ باوشه قول
اینجا شکلک نداره نمیشضه احساساتت رو بیان کنی ...بیا بلاگ اسکای لا اقل ..نه میشه لینکت کرد نه شکلک داره ..من همش باید برم وب هلبز از وب هلبز بیام وب تو
پاسخ:
اخه من دیگه اینجام ....همش کوچ دوس ندالم اخه
بزار بفکرم ببینم منم به این علت معلم جغرافی شدم ؟؟ لوووووووووووووووول
پاسخ:
خخهخخ باحال بود میسی
من یکی رو مطمئنم که لک لک نیاورده کلاغ اورده ...بچه که بودم فک میکردم مامانم میره مرکز استان بچه میخره میاره ..خخخ
پاسخ:
وای تو چطوری معلم شدی هااااااان
حالا واقن بچه چ جوری بوجود می اد؟! من ک نمیدونم .....
پاسخ:
همون لک لکا میارن بچرو خخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">